Wczoraj na forum greenballi pojawil sie watek
http://www.parodiapanstwa.info/greenbal … =2856#2856
Czołem,
Maciek ubiegł mnie z tym zaproszeniem Ale potwierdzam: zapraszamy kolegów z Greenball, Dave Ball, HSS i Moher Power oraz nie tylko na wspólną gierkę scenariuszową. Miło będzie nam gościć Was na naszym terenie. Fajnie byłoby zagrać w końcu coś w większym gronie, po sąsiedzku.
Daleko nie macie, a teren jest pierwsza klasa. Więcej szczegółów niebawem na naszym forum:
http://forum.jarheads.pl/viewtopic.php?t=1177
Pozdrawiam i do zobaczenia na celowniku
było by bardzo ciekawie...
Offline
Jestem apsolutnie za ! Pozun wpisal linka wiec organizuje opcja nr2 to gra u nas na miejscu .... ale cos nowego i to blisko fajna sprawa ! Transport (tu rola Pozuna, niech sie orientuje ja biore Peugota a pozniej w ostatecznosci bede myslal co i jak ) Kulki (trzeba zamowic nie mam po ostatniej grze juz nic do spylenia ) Gaz ( jest 1 pelna butla i jedna na wyczerpaniu, jak bedzie nas kolo 10 to starczy jak wiecej to trzeba kupic i dlatego bez wzgledu gdzie gramy wpisywac sie juz teraz ! )
1. Słonko
2.Pozun
Offline
martin napisał:
Pozun MP napisał:
Moher Power chce sie tez tam pojawic ale musze wiedziec jak dojechac z b-b
Czołem Pozun, umówimy się pod salonem Toyoty w B-B, nieopodal Makro, przy szosie S1 na Cieszyn w niedzielę o 8:45. Stamtąd na Prochownię jest 6 km. Można jechać na kilka sposobów, ale najprościej jest dwupasmówką do zjazdu na Międzyrzecze Górne (zjazd koło salonu Peugeota) i dalej cały czas prosto :-) Poprowadzimy Was prawie za rączkę :-)
A w ogóle, to fajnie, że w końcu nas odwiedzicie :-)
martin napisał:
Pozun , śmiało możecie umówić się na transport z kimś od nas. Spod salonu Toyoty będę miał ze 3 miejsca w aucie, a i są chłopaki, którzy z Żywca pojadą :-) Od czego jest forum? :-)
No wiec nie ma problemu... jutro bedzie wiecej szczegolow odnoscie scenariusza...
Offline
a oto i obiecane więcej szczegółów odnośnie niedzielnej gry:
Zbiórka: od godz. 9:00
Odprawa: 10:00
Start: 11:00
Gramy bez przerw, bez schodzenia na parking (zapasy będą w szpitalach), leczenie w szpitalach polowych – nie ma limitu życia.
Sama gra będzie miała charakter podchodów – uczestnicy w trakcie gry będą odnajdywać koperty z zadaniami i wskazówkami co do dalszego kierunku poszukiwań i rozwoju gry. Obie drużyny będą miały analogiczne zadania, obliczone na permanentną konfrontację :-)
Scenariusz:
Nad ranem 8 czerwca powracający z rutynowego lotu taktycznego amerykański myśliwiec F118 przelatując nad terytorium północnej Syberii natrafia na burzę. W wyniku niesprzyjających warunków atmosferycznych samolot ulega awarii, ale doskonale wyszkolonemu pilotowi US Air Force udaje się dolecieć i bezpiecznie wylądować w bazie. Niestety, podczas karkołomnych manewrów samolot gubi cenny ładunek – nowej generacji głowicę jądrową…
Znana jest jedynie przybliżona lokalizacja utraconego ładunku. Sztab kryzysowy US Army od razu rozpoczyna akcję ratunkową. Niestety, w wyniku przecieku o cennym cargo dowiaduje się rosyjski Specnaz, który chce przejąć rewolucyjnie nową technologię nuklearną.
Amerykanie desantują VII batalion Rangersów w rejon porzuconej prowizorycznej bazy na Syberii. Nieopodal miejsca poszukiwań, w dobrze ufortyfikowanej bazie stacjonują jednostki Specnazu. Jest tylko kwestią czasu kiedy obie grupy podczas poszukiwań natrafią na siebie nawzajem i dojdzie do walk...
Wciąż niewiele wiadomo o miejscu, w którym znajduje się ładunek. Część informacji trzeba będzie zdobyć od lokalnej ludności, część od szpiegów i łączników, którzy w obawie przed dekonspiracją mają zostawić ukryte koperty ze wskazówkami w różnych miejscach.
Obie strony utrzymują szczegóły operacji poszukiwawczej w tajemnicy do samego końca. O godz. 11:00 obie grupy komandosów otwierają koperty z zadaniami i otrzymują rozkaz do wymarszu na poszukiwania zaginionej głowicy nuklearnej…
------------------------------
Zadanie główne: odnaleźć i dostarczyć na lądowisko głowicę nuklearną; szczegółowe wytyczne i podzadania oraz punktacja będą wyjawiane podczas gry
Zadania poboczne: pozbawić przeciwnika zaplecza logistycznego poprzez podbicie jego bazy; co 30 minut odnotowywany będzie stan posiadania bazy, za co będą przyznawane punkty (uczestnicy Saltusa wiedzą o co chodzi). UWAGA: w bazie przeciwnika będzie do zdobycia pakiet medyczny umożliwiający leczenie ran lekkich (kończyny, marker) bez konieczności wizyty w szpitalu. Warto więc atakować bazy
Szpitale: każda ze stron konfliktu ma swój szpital usytuowany w pobliżu własnej bazy. W szpitalu można trzymać zapas HP / CO2 i kulek. Nie strzelamy do i w kierunku szpitala, ani ze szpitala - szpital jest strefą bezpieczną.
Offline
Najnowsze info...
Bodzio, jakie koszty? Smile Kosztować będą Cię tylko kulki i gaz, które wystrzelasz oraz transport. Jak dobrze zakombinujesz, to przyjedziesz z kimś za free Smile
Robimy dużą, fajną gierkę, bo zależy nam, żeby śląskie i podbeskidzkie ekipy wreszcie zaczęły ze sobą grać. Jest nas pewnie ze 200 chłopa i kilka panien, a "każdy sobie rzepkę skrobie". Bez sensu. Warszafka potrafi się zjednoczyć, chłopaki z Północy też, a my co? Gorsi jesteśmy?
Offline