Na liscie brakuje Kuby i jak sie zgodzi i nie gra to jest 1 marker
Co do Galarety to rozmawialem z nim i raczej bedzie gral, o Gawle nic mi nie wiadomo pozatym ze jego marker jest w czesciach ( chyba )... Napewno pozostaje Dudis, Memek zadzwon do niego moze pozyczy na jedna gre i bedzie gan dla Bama niech sie koles zajawi a gdzie zrobi to lepiej jak nie na takiej grze heh ( ja dodam ze ostatnio do niego pisalem ale nie odp obrazowo okreslil bym to tak heh )
Pragne dodac ze u mnie jest szt 12 butli !!
A lista wygląda tak:
1. Predator
2. Tomek
3. Damian
4. Slonko
5. Paleczka
6. Niuniek
7. Pozun
8. Gremlin
9. Burek
10. Dzarza
11. Karlos ( o ile graja )
12. Raf ( o ile graja )
Memek wpisz sie prosze na forum jak grasz bo ostatnio jakis okres buntu przechodzisz czy cus ???
Kto ma jeszcze butle w domu ? U mnie jest tylko 1szt z on/off a chyba kiedys ktos przynosil 2szt ??? albo sie mi wydawalo !
Offline
A lista wygląda tak:
1. Predator
2. Tomek
3. Damian
4. Slonko
5. Paleczka
6. Niuniek
7. Pozun
8. Gremlin
9. Burek
10. Dzarza
11.Bebej
Karlos ( o ile graja )
Raf ( o ile graja )
Offline
1. Predator
2. Tomek
3. Damian
4. Slonko
5. Paleczka
6. Waldi
7. Pozun
8. Gremlin
9. Burek
10. Dzarza
11.Bebej
12.Memek
Prawdopodobnie tak bedzie wygladala lista gaz jest ! Transport hmm narazie ja biore wiec 4-5 osob i dzis dam znac czy Memek
Offline
Ladies & Gentlemen,
oto scenariusz (by Waboo & Martin):
Po udanej misji helikopter Mi-24 "Super Hind" z podjętą przez oddziały Spcnazu głowicą nuklearną nowego typu zostaje zestrzelony amerykańską rakietą Stinger. Maszyna spada w rejonie zaciętych walk pomiędzy amerykańskimi Rangers a Specnazem. Szczątki śmigłowca rozrzucone są po rozległym terenie, głowica nuklearna przepadła jak kamień w wodę. Najlepszym sposobem na jej odnalezienie jest dotarcie do rejestratora lotu helikoptera - tzw. „czarnej skrzynki”, która emituje sygnał. Komandosi obu stron, wyposażeni w odbiorniki sygnału, po szybkim przegrupowaniu ruszają do wyścigu po „czarną skrzynkę”. Dopiero po jej zdobyciu i dostarczeniu do własnej bazy będą w stanie poznać lokalizację głowicy. Tym razem, aby uniknąć zestrzelenia, ładunek nuklearny trzeba będzie dostarczyć do bazy, skąd zostanie wywieziony bezpieczną przeprawą lądową.
Gra rozpoczyna się dokładnie o godz. 11:00 w punkcie „respawnu”. Stamtąd komandosi udają się do własnych baz, gdzie czeka na nich pierwszy rozkaz (I misja). Drugi rozkaz zostanie przekazany w respawnie w godzinę po rozpoczęciu gry, czyli o godz. 12:00. pozostałe wskazówki gracze zdobywają w trakcie gry.
Gramy bez przerwy, bez schodzenia na parking - zapasy gazu, kulek, wody, itp. należy / można zdeponować w respawnach. Osoba trafiona (gramy na splaty) schodzi na leczenie do respawnu (nie do bazy!). Leczenie odbywa się co 15 minut - szpital można opuścić np. o 11:15, 11:30, 11:45, 12:00, itd. Nie strzelamy do i w kierunku szpitala, ani ze szpitala - szpital jest strefą bezpieczną, gdzie można zdjąć maskę, w szpitalu obowiązuję barrel-bagi / zatyczki do luf.
Zadanie główne: odnaleźć i dostarczyć do własnej bazy głowicę nuklearną; głowicę należy utrzymać w bazie do końca gry. UWAGA: Odnalezienie głowicy nie jest możliwe bez odnalezienia i umieszczenia w bazie „czarnej skrzynki”!.
Głowicę można odbić z bazy przeciwnika - nie trzeba jej przenosić do własnej bazy – wystarczy jak unieszkodliwić. Odbić można też „czarną skrzynkę”.
Zadanie poboczne: pozbawić przeciwnika zaplecza logistycznego poprzez podbicie jego bazy; co 30 minut odnotowywany będzie stan posiadania bazy, za co będą przyznawane punkty.
Punktacja:
- zdobycie kompletnej „czarnej skrzynki” – 50 pkt.
- zdobycie i utrzymanie głowicy nuklearnej do końca gry – 200 pkt.
- odbicie i unieszkodliwienie głowicy – skasowanie przeciwnikowi punktów za zdobycie głowicy
- utrzymanie własnej bazy przez pół godz. – 15 pkt.
- zdobycie bazy przeciwnika i wpis (co pół godz.) – 25 pkt.
UWAGA:
1. każdy gracz otrzymuje osobisty identyfikator, na którym odnotowane zostanie chronowanie. Gracz bez odnotwanego chronowania zostanie wyproszony z gry.
2. chronowanie odbędzie przed grą; na polu będzie „lotne chrono”; przegrzane klamki nie będą tolerowane
3. nad grą fair play czuwać będą sędziowie – minimum 3 osoby. Wycieruchy będą wypraszane z gry, podobnie jak osoby agresywnie zachowujące się.
4. nie strzelamy do ani z wig-wamów – namioty nie biorą udziału w grze!
Offline